ik durf niet aan mijn ouders te vertellen dat mijn telefoo kwijt is wat nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Eerst nog even goed zoeken! Is hij niet gestolen of kan je hem echt niet meer vinden? Vroeg of laat komen ze er toch wel achter, dus eerlijkheid duurt het langst!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon vertellen ze komen er toch wel achter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle mogelijkheden nagaan waar je geweest bent etc!!! Maar niet te lang wachten met het vertellen! Je ouders hebben het beste met je voor. Denk ook aan de gevolgen als iemand je mobiel vindt of heeft gestolen in het ergste geval kan hij ook je telefoonrekening vol bellen dus je ouders kunnen je mobiel meteen blokkeren!!! Vertel het nou maar zo snel mogelijk!!!! Sterkte ik hoop dat je m vindt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bel er even heen mischien hoor je hem wel.

Mischien zijn jullie wel verzekert en dsn is het geen enkel probleem ;)