Wat de naam hiervan in het Nederlands is krijg ik zo gauw niet gevonden, maar het is een invetkwast met een kannetje voor marinade of olie. Om te gebruiken bij vleesbereiding in de keuken of voor de barbecue.
. . .
Op https://www.bbqtime.nl/afsluitbare-marinade-set-van-roestvrij-staal.html staat het vermeld als "afsluitbare marinade-set".
...
Hè, vergeet ik weer dat in een aanvulling gewone aanhalingstekens misvormd worden. Nog een poging: ʺafsluitbare marinade-setʺ.
Toegevoegd op 13 juli 2022 20:29: tekst
Amadea
een jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
@Amadea
Quotes in aanvullingen worden inderdaad (helaas) verminkt. Maar in je 2e aanvulling zijn je quotes wél goed. Hoe heb je dát voor elkaar gekregen?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
Overigens knap gevonden dit antwoord (+)
Amadea
een jaar geleden
Door de van SimonV geleerde truc om rechte aanhalingstekens te gebruiken, in plaats van de schuine die op je toetsenbord staan. Ik haal ze uit de Speciale tekens (bij de Bureau-accessoires).