waar vind ik deze boxershorts? help aub

Ik heb een jaar of 2 geleden op de albertcuijp in amsterdam boxershorts gekocht van het merk 'funderware' alleen die kraam staat er niet meer. Weet iemand waar ik t kan vinden? Kan t nergens vinden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ze hebben een website en een showroom in capelle ad ijsel. Er staat ook een telefoon nr op de site, kan je evt bellen voor verkoopadressen.