werkt de abstorm echt?

ik zie net een reclame spotje op tommy teleshop.

een abstorm. heeft iemand zo een ding al geprobeerd en werkt het echt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Mijn regel is: als die teleshop dingen allemaal zo goed werken, dan liggen ze ook wel in elke winkel. En dat is niet zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat werkt niet, want als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het meestal ook niet waar.

"Vet verbranden in slechts 5 minuten per dag" kan helemaal niet. Je zou er zelfs van afvallen, en er ook nog eens een prachtig gespierd lichaam van krijgen. Als dat werkelijk zo zou zijn, zouden die dingen met duizenden tegelijk verkocht worden, en zou het zelfs in het nieuws zijn.

De laatste pakweg 15 jaar, zijn er honderden van dit soort apparaten bedacht, en de komende 15 jaar zullen er nog vele volgen. Want alles wat met gezondheid te maken heeft, en vooral met afvallen, is handel. Mensen willen dolgraag afvallen, en er (bijna) niks voor hoeven doen.

Als je per se zo'n duur ding wilt, wacht dan even, totdat je er iets over leest, of hoort. B.v. consumentenbond, VARA Kassa, of Tros Radar. En het mooiste is natuurlijk als je iemand tegenkomt, die zo'n ding heeft. Als je 'm dan kunt bekijken, en je hoort van zo iemand dat het echt zou werken, dan kun je altijd zo'n ding nog kopen.

Maar ik verzeker je, als het apparaat een beetje werkt, dan ligt 'ie tegen die tijd ook bij Blokker in de winkel voor 49 Euro ipv 99. Tel uit je winst! ;-)

Succes!