Hoe zeg je dit in het engels?

Sorry ik ben nog iets vergeten te vragen! hoe zeg je dit?? :

Fifa organiseert ook de champions leage, die dit jaar door barcelona gewonnen is.

heel erg bedankt allemaal dit helpt echt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Fifa also organises the Champions League, which was won this year by Barcelona.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Fifa does also organise the Champions League, which league was won by FC Barcelona this year.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
UEFA also runs the Champions League, which was won by Barcelona this year.