met de trein naar Dusseldorf

Kan je vanuit Roermond naar Dusseldorf en zo niet wat is dan de beste manier om in dusseldorf te komen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ja, uiteraard. Op werkdagen bijna op elk uur om .36 . Je gaat met de trein naar Venlo en daar neem je de aansluitende trein Dusseldorf.

Een enkeltje kost 19.80 Euro, een retour het dubbele.

Ga naar www.nshispeed.nl, vul de gegevens in. Je kunt het ticket meteen betalen en uitprinten.

Goede reis.