Kun je films op dvd op je ipod zetten? Zo ja, hoe moet dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Neeh, alleen de mp4 extensie past op een ipod. Niet de .(nogwat) die op de dvd's staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is de mp4 ectensie en waar kan ik dat krijgen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een mp4 een een formatteerd filmbestand, je kunt bijvoorbeeld een film in mp4 downloaden. Wil je legaal, dan zijn er genoeg sites die handheld( o.a. Ipod) films verkopen dmv een download.
Je moet deze bestanden dan comprimeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is comprimeren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar een ander bestandsformaat zetten. Google het even dan wordt het uitgelegd
comprimeren met handbrake. Kan ook comprimeren vooar andere spullen zoals bijv. psp, phone, en mobieletelefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer de DVD te rippen naar MP4 formaat, dat kan op je iPod afgespeeld worden.. hiervoor zijn diverse programma's te vinden...

de .VOB bestanden zijn onleesbaar voor iPod...

Mocht je niet rechtstreeks van .VOB naar MP4 kunnen, probeer dan eerst van .VOB naar .AVI dan van .AVI naar .MP4

Het is ook geen garantie dat 1 enkel programma dit kan, kan zijn dat je een DVD ripper moet gebruiken om de DVD te rippen, en een ander programma om vervolgens dat bestand te converteren naar MP4

Success!!

Je zou kunnen kijken of Quicktime iets voor je is, ik gebruik op mijn Mac Quicktime Pro, en kan alles converteren naar alles... DVD erin, elk formaat eruit.. en met hele goede kwaliteit ook, voor zover dat opgaat bij hoge compressie....

Toegevoegd na 5 minuten:
Even om je een idee te geven.. dit is 1 van de opties die ik heb in Quicktime.. en zoals je ziet.. movie to iPhone, Movie to iPod enz.....