Kun je films op dvd op je ipod zetten? Zo ja, hoe moet dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Neeh, alleen de mp4 extensie past op een ipod. Niet de .(nogwat) die op de dvd's staan.

Je moet deze bestanden dan comprimeren

comprimeren met handbrake. Kan ook comprimeren vooar andere spullen zoals bijv. psp, phone, en mobieletelefoon.

Probeer de DVD te rippen naar MP4 formaat, dat kan op je iPod afgespeeld worden.. hiervoor zijn diverse programma's te vinden... de .VOB bestanden zijn onleesbaar voor iPod... Mocht je niet rechtstreeks van .VOB naar MP4 kunnen, probeer dan eerst van .VOB naar .AVI dan van .AVI naar .MP4 Het is ook geen garantie dat 1 enkel programma dit kan, kan zijn dat je een DVD ripper moet gebruiken om de DVD te rippen, en een ander programma om vervolgens dat bestand te converteren naar MP4 Success!! Je zou kunnen kijken of Quicktime iets voor je is, ik gebruik op mijn Mac Quicktime Pro, en kan alles converteren naar alles... DVD erin, elk formaat eruit.. en met hele goede kwaliteit ook, voor zover dat opgaat bij hoge compressie.... Toegevoegd na 5 minuten: Even om je een idee te geven.. dit is 1 van de opties die ik heb in Quicktime.. en zoals je ziet.. movie to iPhone, Movie to iPod enz.....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100