Ik moet mijn iPod touch aansluiten op Itunes, maar dat heb ik al.

Ik heb sinds 9 mei een iPod touch, en eigenlijk is alles me goed afgegaan, en heb ik er veel plezier mee. Maar nu heb ik mijn iPod op Itunes aangesloten, en geeft hij aan: Itunes heeft een iPod aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPod herstellen voordat u deze kan gebruiken met Itunes.' Wat moet ik hiermee doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ik zou hem gewoon herstellen. iTunes de iPod hersteld haalt hij eerst alles eraf, maar als het goed is maakt iTunes eerst een back-up van je iPod, dus niets zou verloren gaan. Waarschijnlijk zit er ergens een bug in je iPod en/of is je software gedateerd.