wat is beter qua blackberry camera instelling? superfijn of normaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

dat verschilt aan wat jij wilt, superfijn is de beste kwaliteit, maar dan krijg je wel een foto die voor maar 10% op een hd tv past (hd tv is 1080xnogwat = iets meer dan 1 milljoen(mega)pixel.. )

superfijn laad ook langer en als je bewegende dingen fotografeerd kan het hier dus fout gaan.

normaal is de beste instellingen in 90% van de gevallen, en superfijn is handig als je op vakantie die prachtige zonsondergang, lucht, bergen, zee etc.. wil fotograferen. Echt geposeerde foto's en landschappen dus, waar je eventjes de tijd hebt.

Toegevoegd na 50 seconden:
hdtv is 1920x1080 dus natuurlijk iets meer dan 2 megapixel..