Hoe kan ik een foto die ik gemaakt heb op een ansichtkaart krijgen en in de schappen van de winkel krijgen?

Kun je ze op een of andere manier opsturen naar een bedrijf wat ansichtkaarten maakt en distribueert?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (3)

Je zou hallmark.nl eens kunnen benaderen. Ik ken iemand die prachtig kan schilderen van zijn werk zijn nu kaarten gemaakt. Probeer ze te benaderen via deze link;
http://www2.hallmark.nl/customerService.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het nauwelijks mogelijk is, om daar tussen te komen. Je kunt het vergelijken met de duizenden mensen die boeken schrijven en geen uitgever kunnen vinden. Van de 1000 manuscripten, die uitgevers ontvangen worden er misschien 1 of 2 uitgegeven.

Om eigengemaakte foto's aan de man te brengen lijkt mij zelfs nog lastiger, omdat bij foto's maken de barriere niet zo hoog ligt, als bij boeken schrijven. Je hoort me niet zeggen dat foto's maken makkelijk is, of dat iedereen dat kan, maar het schrijven van een boek kost je veel meer tijd. Er zullen dus heel veel mensen zijn, die graag hun foto's in de schappen van de winkel willen zien liggen.

Ik geef hieronder 2 links. Misschien interessant voor je om dat eens te lezen. Mogelijk is dit een tussenstap voor je. Lukt het je op shutterstock, dan heb je een basis, en je leert er ook wat van. Als het je daar lukt om iets te "verkopen", sta je alweer wat sterker bij eventuele verdere plannen om je foto's op ansicht uit te gaan geven.

Veel succes!

http://financieel.infonu.nl/geld/33615-shutterstock-verdien-geld-met-je-fotos.html
http://www.shutterstock.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de geboortekaartjes van mijn zoontje zijn ontworpen door mijn stiefzus en heb ik laten drukken bij een drukker hier in de stad.. drukkers kunnen printen wat jij wel op vrijwel alle diktes papier, snijden etc... dus bij een normale drukker kan je gewoon terecht