Hoe oud moet je zijn om je haar te permanenten?

Ik ben een stijl meisje. (Met stijle haren). Ik zou graag wat krul willen hebben, en het permanenten (jep, ik heb heel vaak vlechten in gehad, en het zag er echt leuk uit vind iedereen [vind het zelf ook zo hoor], maar toch). Mijn moeder zegt 18, en ik 13. Ik ben bijna 13. Dus daarom!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
13.5K

Antwoorden (3)

Ik wil niet tegen je moeder ingaan, maar mijn dochter was een jaar of 11, 12 toen ze voor het eerst een grof permanentje mocht. Stond haar erg leuk en ze was er apetrots op. Daarna heeft het overigens een paar jaar geduurd voordat ze het nog eens wilde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je moeder het gewoon geen goed idee vindt!
Ik heb op mijn 13e mijn haar voor het eerst laten permanenten.
Ik had lang steil haar tot mijn middel( nu weer) en ik wilde golfjes in mijn haar.
Stond echt supermooi!
Als je haar gepermanent is kan je ook een mooie dikke staart of hoge knot maken.
Zeg je moeder dat je het echt heel graag wil en dat je het betaald van je zakgeld.Het is ook echt niet slecht voor je haar als een goede kapper het doet!Succes!:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien kan je van die papillotten in je haar doen heb je ook mooie slagen in je haar