Blackberry curve vergrendelen

Hoe vergrendel je een blackberry curve 8520?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (3)

Aan de linkerkant van het toetsenbord staat zo een slotje als je heel goed kijkt dan zie je hem wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De linkerknop boven op de BlackBerry heeft de functie van toetsenbord vergrendeling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry had effe een andere bb in gedachte
Als het goed is heb je bij de letter a een slotje, dus hou de a even ingedrukt.. Ontgrendelen doe je aan de bovenkant in het midden..