Is het praktisch om geschiedenis te kiezen in combinatie met een Natuur Gezondheid profiel?

Ik zit in 3 atheneum en ben van plan om het Natuur Gezondheid profiel te kiezen. Bij het keuze vak wil ik graag geschiedenis kiezen. Nu ben ik nieuwsgierig wat voor extra mogelijkheden dit vak me kan bieden. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Overig
2.8K

Antwoorden (1)

Beste Jennifervds,

Je hebt blijkbaar een brede interesse. Daar kan je je voordeel mee behalen!
Een combinatie van het profiel N&G (natuur en gezondheid) en geschiedenis, is niet gebruikelijk, maar absoluut niet raar. Om eerlijk te zijn best slim om het te doen!
Geschiedenis is in de zorgsector natuurlijk niet echt een vak dat je nodig hebt.
In de techniek ook niet. Maar ga je richting de Alfa kant(talen, maatschappij, enz.) dan is geschiedenis absoluut handig!

Kortom, als je geschiedenis kiest met N&G kun je later uit best veel studies kiezen.
Ik durf wel te zeggen dat geschiedenis geen makkelijk vak is!
Je moet geschiedenis wel leuk vinden en goed kunnen volgen.

Ik wens je veel succes met je keuze!

M.v.g.
Floor2902