Niet altijd hoor, spinnen zitten overal ook midden op het plafond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is waar Kathlyn brrrr
+1
Misschien makkelijker om een web te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij zit te wachten tot er iets in zijn web vliegt, en als hij in een hoekje zit valt hij minder op. Dan weten de vliegen ook minder snel dat er een spin in de buurt is. En het maken van een web in een hoek is
Natuurlijk makkelijker, omdat ke het web aan meerdere dingen vast kunt maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een spin zit het liefst in een doorgaande route. Een doorgaande route voor insecten wel te verstaan.
Dus bijvoorbeeld in een raam of deurkozijn.

Hij maakt zijn web en gaat vervolgens veilig in een hoekje zitten wachten of er een insect invliegt.