ik heb geen zin om te leren... hoe krijg ik mezelf aan t leren

Toegevoegd na 1 minuut:
ik moet 20 pagina's leren vooor dinsdag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Jel leert 4 pagina's, dan doe je 15 tot 30 minuten iets anders daarna kijk je wat je nog weet en je leert wat extra pagina's. Aan het eind maak je een lijstje met alle dingen die je niet weet . Zo leer je niet steeds dingen die je al weet. Uiteindelijk weet je alles, en Laat je je overhoren.
Doordat je steeds tussendoor andere dingen doet, verveelt het leren niet al te veel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeg opstaan, 's morgens leer je veel sneller. Je hebt gelukkig nog 2 ochtenden.