70cc op een brommer wat zijn de gevolgen?

Ik ben dus voorplan om een 70cc cilinder op mijn brommer te bouwen. Ik weet dat het eigenlijk niet mag zoon 70cc cilinder.

Maar ben ik dan nog steeds verzekert als er iets zou gebeuren en kunnen ze mijn brommer ook inbeslagnemen?

(Gebruik de brommer om te crossen op weilanden maar om daar te komen kom ik alsnog op de openbaren weg).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
6K

Het beste antwoord

Als je de brommer enkel op een prive weiland gebruikt dan zou ik ze aan de hand tot daar brengen of op de aanhanger met de auto. Zie wel dat je toestemming hebt van de eigenaar van het land.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt:)

Andere antwoorden (2)

Je bent al niet meer verzekerd als je een simpele prop uit je uitlaat gehaald. De gevolgen van zo 70cc is natuurlijk dat je harder gaat. Als jij op de stukje openbare weg iemand invalide rijdt en de verzekering doet vervelend omdat hij opgevoerd is kan je zelf elke maand geld betalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je opde rollerbank terecht komt heb je een groot probleem je krijgt een fikse bekeuring en je moet de brommer weer standaard maken en laten keuren
Ik heb deze vraag al wens beantwoord voor je alleen ging het toen over een 200 cc crossmotor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja idd, maar nu gaat het om een legale brommer waarvan ik het rijbewijs heb + verzekering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met 70cc is hij niet meer legaal en illegale dingen kan je ook niet verzekeren.