Online iets gekocht maar bij aflevering was er een ondeel kapot nu moet ik het terug sturen maar zei zeggen dat de verzendkosten voor mij zijn klopt d

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Als dat van te vorgen niet is aangegeven dan klopt het wel.
Anders staat er vaak bij: gratis op zicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dit klopt.
12 jaar geleden
Ja het klopt dat je 1 x verzendkosten moet betalen. Maar de kosten van omwisseling zijn voor hun.
Je betaald dus voor de kosten naar jou toe, de kosten die verder onstaan wegens beschadiging zijn voor hun. Balsemienlaan 200
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
299,000 k.k.?
Ja het klopt inderdaad hoe vervelend het ook is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Binnen 7 werkdagen mag je het sowieso terugsturen.
Consumenten hebben recht op een afkoelingsperiode van 7 werkdagen na levering van het product. Zij mogen een product binnen die periode terugsturen, waarbij ze alleen de portokosten voor het terugsturen hoeven te betalen. De verkoper mag wel voorwaarden verbinden aan het retour zenden.