Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooi gemaakt +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.lmgtfy.com

Andere antwoorden (5)

je kunt tegenwoordig zelf een platenspeler met usb kabel kopen (bij o.a. de kijkshop), zo stuur je de audio maar je computer. en als je een cd-r brander hebt kun je de bestanden daar weer op zetten (je zoekt ze op en stuurt ze naar mediaplayer). zo stuur je ze rond in principe tot het moment dat je ze op schijf brand. (cd-r voor permanente opname en cd-rw zodat je het nog kunt wissen en andere bestanden er op kunt zetten).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Aldi verkoop met regelmaat van die apparaatjes die het signaal van je platenspeler naar je pc overbrengen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien heb je een kennis in je vriendenkring die een usb platenspeler heeft ? als het om 1 plaat gaat zal het geen moeite zijn om het op te nemen naar mp3
probeer het eens via je hyves o.i.d
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Even als toevoeging, de kwaliteit van die usb platenspelers is nou niet echt optimaal te noemen. Wat je ook kan doen is je platenspeler aansluiten op je PC. Dit doe je door je lp speler op een aux-voorversterker aan te sluiten en dan vanaf de voorversterker een kabel van tulp naar jackplug te nemen en die in je microfoonaansluiting van je computer te steken. Technisch verhaal, mocht er meer uitleg nodig zijn dan hoor ik het wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf een platenspeler met usb-aansluiting (ooit gewonnen bij Veronica). Ik moet zeggen: leuk ding; handig om je muziek op je pc te zetten. Het is wel bewerkelijk, want je kan niet even snel kopiëren natuurlijk; je moet echt de hele lp afluisteren en zelf met knippen en plakken de nummers apart als mp3 opslaan. Maargoed, op zich is het een grappig apparaat. Ik heb hem alweer een tijdje niet gebruikt; als het minder mooi weer is haal ik hem wel weer eens uit de kast. :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding