ik heb een oud pakje caballero gevonden en vraag me af hoe oud dat pakje zal zijn waar kan ik daar informatie over vinden?

caballero sigaretten pakje van 5 van 35 cent

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.7K

Antwoorden (3)

Als ik jou was zou ik even gaan mailen naar de fabrikant van Caballero: British American Tabacco.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op het belastingzegel staat een code gedrukt, die komt overeen met maand (letter) en jaar (cijfer)
G9 staat dan voor juli 2009.
De tientallen zul je moeten gissen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Aan de prijs te zien rond 1980
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is van het eind van de zestiger jaren.