Ik ben op zoek naar de "clip" of beeld van het kinderliedje: Er gaat een treintje naar dromenland, van Leonie Sazias! Zou iemand hieraan kunnen komen?

Er zat eerder een leuke video'tje bij, als ze dit liedje draaiden.. heel erg leuk! Wil dit graag nog een keer zien!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (2)

Ik vermoed dat je clip bedoelt als genoemd in de bron. Je hebt diverse programma's waarmee je de clip of alleen de video kunt downloaden. Hopelijk heb je er iets aan.

Toegevoegd na 45 seconden:
Ik bedoel natuurlijk, "of alleen het geluid".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan het via google proberen, gewoon de tekst intypen en als het goed is komen er wat sites tevoorschijn. De clip zelf kan je ook vinden via "you tube.com".
Succes en veel plezier ermee!

Toegevoegd na 3 dagen:
Voor Cindy1985: Krijg de hik!!!
Zoek het voortaan dan zelf uit als je denkt dat je het beter weet dan een ander!!
Ik probeerde alleen maar te helpen, hoor maar dan kan je wat mij betreft in het vervolg ook wel vergeten!!!!

Toegevoegd na 3 dagen:
Je laat trouwens niet zien wat voor reactie je mij hebt verstuurd he, wat een heldin zeg!!!!!
Nou mensen, ze vond dat ik een "onzinnig antwoord had gegeven en of ik in het vervolg de link erbij wilde doen als het zo simpel was". Blijkbaar is Cindy1985 zelf ook niet slim genoeg......

Toegevoegd na 3 dagen:
En waarom niet, iets mis met zo'n antwoord dan?
Bronnen: