hoe bedoelen daarmee kijk hieronder.

zin: verrijk je geest met dit geld.
ik las een krant en ik kwam deze zin tegen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Het zal wel spiritueel, dus niet tastbaar geld zijn,wat ze ermee bedoelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor zover ik weet kun je de geest niet verrijken met geld, deze staat er ver boven als het goed is.

Maar bekijk de link eens.

Toegevoegd na 4 minuten:
En bij de engelse link wordt er ook gezegd dat je met gevonden geld "Also in the envelope were notes asking that the cash be used for "ascetic training".

Dus dat je inderdaad een spirituele training wil gaan volgen.