Wat is de leukste multiplayer app op de ipod touch/iphone?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

De app Chess (wit plaatje met donker zilver paard op voorgrond) vind ik persoonlijk erg prettig. Gratis en veel gebruikers waardoor je t altijd kan spelen. Je moet t wel leuk vinden om te schaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
call of duty zombies!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan dat op de iPod
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja je kan het downloaden in de app store
Ja ik heb veel ervaring met multiplayer apps en met Call of Duty Nazi Zombies kun je met 4 man in de originele PlayStation map tergelijkertijd zombies neerknallen