Als iemand een dodelijk ongeluk veroorzaakt zit hij dan meer met het feit dat hij ermee verder moet leven, of het veroorzaakte dodelijke ongeluk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Hij moet verder leven met het feit dat hij een ongeluk veroorzaakt heeft waarbij iemand om het leven kwam, dus ik denk dat beide dingen niet los te koppelen zijn van elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou zeggen dat hij er dan meer mee zit dat hij er verder mee moet leven. De persoon die is doodgereden die blijf toch dood. De persoon die hem heeft aangereden die moet ermee leven en zal steeds moeten denken aan het slachtoffer dat nu niet verder kan leven en aan de familie en aan hoe het heeft kunnen gebeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk met beide
Zeker als het echt een ongeluk is en er niemand iets aan kon doen en je rijdt dan iemand dood.
Ik zelf heb een keer een kind onder mijn auto gehad {heeft het overleefd} maar telkens als je een klein kind ziet op een fiets of skelter dan denk je eraan terug.Kun je nagaan wat je moet denken als je iemand dood rijdt.