hoe kan je een entiteit naar het licht sturen ( en waar is dat licht te vinden?)

Kan iemand me uitleggen, hoe je " dolende" geesten, die het licht niet kunnen vinden, kunt vertellen waar ze dit licht kunnen vinden? lijkt me wel net zo handig om dit er bij te kunnen vermelden!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
3.2K

Het beste antwoord

Hoe weet dat er een entiteit is? Wat is dat en waarom zou je die naar 'het licht' willen sturen ?
Wat is 'het licht' ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat was dus de vraag die ik al stelde...
omdat ik eigenlijk geen goed antwoord kreeg, heb ik dit antwoord gekozen...
wat en waar is het licht?!
waarschijnlijk is het gewoon de zware rugzak leeg maken voor de "geest" zodoende is hij lichter, en dus verlicht...
dat is mijn visie ;)

Andere antwoorden (2)

Je moet de geest of hoe je het ervaart of wilt noemen in gedachten in een bol van licht doen, zie voor je dat alles om de geest heen volledig licht is en draag dan de bal op handen en gooi deze heel krachtig omhoog. Dit is een goede simpele manier om geesten naar het licht te sturen.
Brand wel altijd eerst witte salie om de ruimte te reinigen en doe ook eerst wat oefeningen om goed te aarden en bescherm jezelf door ook eerst jezelf in gedachten in een witte bol van licht te plaatsen.

Toch is mijn advies nooit zelfstandig met entiteiten aan de slag te gaan, maar met een paragnost samen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
laat een wichel roede komen, wij hadden ook geesten in ons huis. om precies te zijn hadden wij er 29 in ons midden. de wichel roede heeft ze geholpen, en de geesten bedankte ons zelfs voor het inschakelen van die wichel roede.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maare, die wichel roede kwam toch niet zelf bij je langs hoop ik? Er was toch wel een persoon bij? ik bedoel een paragnost ofzoiets?