Welke elementen moet een inleiding ,voorwoord zeker en vast omvatten?

Ik ben eindelijk klaar met mijn eindwerk maar ik moet nu nog een goeie inleiding ,voorwoord en een besluit die samenvalt met de inleing schrijven maar ik weet noiet goed hoe ik het moet doen.
Mijn besluit heb ik geschreven maar de structuur ervan vind ik niet goed.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dit is ook helemaal niet zo eenvoudig!
Een voorwoord bevat elementen als: hoe je op het onderwerp bent gekomen, wat je er voor hebt moeten doen etc.
Graag verwijs ik je naar de site: www.scriptiebegeleidinggroningen.nl
Er zijn veel scholen en universiteiten die speciale sites hebben met info hoe het best een scriptie te kunnen schrijven.
Succes.