Is er in Utrecht een zaak waar ik noveen kaarsen kan kopen of in de omgeving van utrecht

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Ja, Angel Shop. Zie de website hieronder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nieuwe noveenkaarsen
In 'het winkeltje' van de kerk zijn nieuwe noveenkaarsen verkrijgbaar met onder anderen afbeeldingen van padre Pio, paus Benedictus XVI, Onze Lieve Vrouw, Sint Jozef en de heilige Familie. De kaarsen kosten slechts 5 euro per stuk; u kunt ze op verschillende plaatsen in de kerk ontsteken. Vergeet niet dat het branden van de kaarsen ook daadwerkelijk vergezeld dient te gaan van uw negendaags (noveen) gebed.
Zie bron