Mag dit in een vliegtuig?

Ik ga naar turkije over 3 weken en neem mijn mp3,dsi en iphone mee(voor de spelletjes)Mag ik deze 3 dingen gebruiken in het vliegtuig?

ps:ja met de iphone zet ik de vliegtuig modes aan maar dan nog mag ik al die 3 dinge gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (10)

Meenemen mag, maar eigenlijk mag de vliegmodus ook niet. Het gene dat je gebruikt, mag echt geen verbinding hebben tijdens er vliegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tijdens het opstijgen en landen moeten ze helemaal uit zijn. Tijdens de vlucht zelf mag je ze gebruiken, maar dan moeten ze wel in vliegtuigmodus zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tijdens het opstijgen en landen mort alle electrische apparatuur uitgeschakeld zijn. Daartussenin mag het wel. Maar je iPhone inderdaad wel op vliegtuigmodus zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vallen die 2 niet onder "alle elektrische apparatuur" dan?
Ik heb het met mijn HTC gehad, hij moest uit. Terwijl ik nog zei van kijk: bluetooth staat uit, wifi staat uit, en liet zelfs mijn simkaart zien dat ik eruit had gehaald, en toch moest ie HELEMAAL uit, bij het opstijgen, tijdens de vlucht en landing. Moest gewoon uit punt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het verschilt per maatschappc of je je mobiel aan mag hebben. Bij Transavia mag het bijvoorbeeld niet en bij de KLM weer wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mp3 mag. Ik ben naar Londen gevlogen en heb ook gewoon mp3 ingehad. Ds denk ik dat het ook wel
mag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in grote vliegtuigen mag je alle elektronische apparaten gebruiken tijdens de vlucht dus niet tijdens het stijgen en lande.

in kleine vliegtuigen krijg je je geen toestemming van de hostessen om je elektronische apparaten aan te zetten

ik denk dat je met een kleine vliegtuig naar Turkije zal vliegen, maar dit hangt natuurlijk ook van je vliegtuigmaatschappij af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elektronische apparatuur met een antenne wordt niet toegestaan,vanaf het moment dat u aan boord stapt en tijdens de vlucht omdat het de communicatie kan verstoren in de cockpit.

Elektronische apparatuur zonder antenne,zoals cd/dvd/mp3 spelers,laptops of electronic games mogen gebruikt worden tijdens de vlucht en tijdens de grondstop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laptops hebben vaak ook antennes, voor wifi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt,normaal gezien moet dit op de gebruiksaanwijzing staan van het apparatuur. Informatie zie bronnen.
je mag wel op je mp3 en volgensmij ook op de ds maar ik denk niet dat je op je iphone mag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iphone moet uit want dat zend alsnog frequenties uit maar de andere 2 niet zolang je dsi maar geen wifi verbinding probeert te maken

Ps: k ben een turk en zorg dat ze niet gestolen worden xD