Mag dit in een vliegtuig?

Ik ga naar turkije over 3 weken en neem mijn mp3,dsi en iphone mee(voor de spelletjes)Mag ik deze 3 dingen gebruiken in het vliegtuig?

ps:ja met de iphone zet ik de vliegtuig modes aan maar dan nog mag ik al die 3 dinge gebruiken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb het met mijn HTC gehad, hij moest uit. Terwijl ik nog zei van kijk: bluetooth staat uit, wifi staat uit, en liet zelfs mijn simkaart zien dat ik eruit had gehaald, en toch moest ie HELEMAAL uit, bij het opstijgen, tijdens de vlucht en landing. Moest gewoon uit punt.

Het verschilt per maatschappc of je je mobiel aan mag hebben. Bij Transavia mag het bijvoorbeeld niet en bij de KLM weer wel.

in grote vliegtuigen mag je alle elektronische apparaten gebruiken tijdens de vlucht dus niet tijdens het stijgen en lande. in kleine vliegtuigen krijg je je geen toestemming van de hostessen om je elektronische apparaten aan te zetten ik denk dat je met een kleine vliegtuig naar Turkije zal vliegen, maar dit hangt natuurlijk ook van je vliegtuigmaatschappij af

iphone moet uit want dat zend alsnog frequenties uit maar de andere 2 niet zolang je dsi maar geen wifi verbinding probeert te maken Ps: k ben een turk en zorg dat ze niet gestolen worden xD

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100