Hoe werkt die pakbon nou op bol.com als verkoper?

Ik heb een bestelling geaccepteerd, ik heb de pakbon, maar ik moet volgens bol.com die pakbon gewoon op het pakketje plakken. Maar moet ik dan zelf nog gewoon postzegels erop doen? Want er staat niets aan frankeerdingen op, en mijn gegevens staan ook op die pakbon, dus hoe en waar moet die pakbon?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Antwoorden (2)

Ja, bol.com voegt 2,95 toe aan het uit te betalen bedrag zodat jij postzegels kan kopen voor de zending. Als het goed is moet de pakbon ín het pakketje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een bestelling accepteert dien je het boek binnen drie dagen te verzenden met een uitgeprinte pakbon IN het pakket. Het pakketje dien je zelf te frankeren. Soms geeft bol.com een klein bedrag terug als een boek niet via brievenbuspost kan worden verzonden.