Ik heb hier nog nooit van gehoord, maar waarschijnlijk omdat je erg onrustig slaapt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou als je been slaapt en jij staat op, dan val je. Dus heb je kans om dat been te breken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt ik heb er vaker over gehoord. Waarschijnlijk is het omdat wanneer het been slaapt je niet precies voelt wanneer je voet de grond raakt. En hierdoor je makkelijker een misstap kan zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt wanneer je been slaapt is het gevoel ook weg soort van verdooft de mogelijkheid is er dat je dan je voet verkeerd neer zet. Ook voel je niet wat de kracht is die je uitoevend op je been.