Ik wil iemand iets leuks geven, maar zij wil geld ik wil het op een leuke manier geven, wie weet iets?

mijn vriendin is binnenkort jarig en wil geld, ik wil het op een leuke manier geven anders is het zo saai, in een ballon doen is leuk maar heb ik al eens gedaan. wie kan mij helpen? danku danku danku!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
3.3K

Het beste antwoord

Wat ik erg leuk vind en wat een groot succes was, is een klein boompje kopen en daar dan muntjes aan te hangen. Dan heb je een geldboompje. Je kunt de muntjes verpakken in celefaan o.i.d en dan met een touwtje aan de takjes hangen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Als je het geld in muntvorm geeft, kun je het in een grote kom met water doen, en deze vervolgens invriezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Creatief idee (en met deze hitte helemaal top!) ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal alleen al wel gesmolten zijn voor je bij de jarige aankomt;)
wissel een bedrag in kleingeld. laten we zeggen 10 E.
20 maal 50 cent is tien E, alles apart verpakken.
Of nog kleiner 10 E in stuivers en dat in een lange buis ofzo stoppen.
Geld biljetten kun je in een zelfgevouwen kaart plakken, ken je Origami? nou zoiets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook een Geldschip geven.
Koop een speelgoedbootje en doe daar je geld in. Losse munten en/of papiergeld.
Doe er een doorzichtige folie omheen en knoop de bovenkant vast met een grote strik. Ziet ze meteen wat er in zit.
Snel en eenvoudig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google eens op papercraft. Dit zijn 3d objecten van papier die je zelf kunt maken. Zoek iets op dat ze leuk vind, bijvoorbeeld haar favoriete dier.
Dan typ je (naam dier) + papercraft in Google.

Even printen, knippen en plakken en je hebt een leuke verpakking om wat briefgeld in te doen.
Laat het laatste stukje open en plak dit vast op een manier dat ze het makkelijk open kan maken.
Succes :)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dikke + ik zal ook eens op die site gaan kijken,wat een leuk idee.
http://www.youtube.com/watch?v=WipQCf9hgNg&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=_tAKFUkRaDw&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=Z0nsl3J5zEg&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=lox47sRVa4U&NR=1&feature=fvwp

Vooral deze laatste is leuk.
Je vouwt een paar vlinders van €5,- biljetten. Koop een wenskaart met een bloemenafbeelding en bevestigt er vlindertjes in.
12 jaar geleden
Ik maak wel eens een mobile van geld. Daar heb je overigens wel minimaal 4 x 5 eurobriefjes voor nodig.
Die vouw ik als een bootje en trek door de "mast" met een dunne naald een visdraad. Aan het eind geknoopt met een kraal. Dat 4 x aan het uiteinde van een sateprikker en de sateprikkers met draad aan elkaar maken. Dan een evenwicht vinden. Veel moeite, maar leuk geven.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ben denk iets waar ze van houd bv paarden
maak (al gezegd) een 3-d voorwerp en plak er geld op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stop wat munt geld in een beker met cement en die moet je dan kapot slaan met een hamer! geniaal XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haal een roos, of pluk iets moois uit je eigen tuin. Doe er een verjaardagskaartje bij (kun je ook zelf maken) met daar tussen het geld. envelopjes/ veel strikken en het is een feestelijk geheel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wissellijst vullen met geld. Heb je gelijk een extra kadootje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het geld ook in pizza dozen doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Je kunt van muntjes de letters van haar naam vormen en die met dubbelzijdig plakband op een stuk karton plakken.

-Je kunt bijvoorbeeld ook een portemonneetje vouwen van een sappak of melkpak o.i.d.
Heel eenvoudig en snel te maken en het ziet er leuk uit.
Er zitten twee vakjes in, in het ene vakje zou je geld kunnen doen en in het andere een leuk of lief briefje ofzo.