is Snowworld Landgraaf ook voor beginners?

Ik kan geen trucs maar wel skien en snowboarden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Ja, is zelfs prima geschikt voor mensen, die nog nooit eerder aan skiën en snowboarden hebben gedaan.

Landgraaf heeft verschillende hellingen met verschillende moeilijkheidsgraden. Zo kan iedereen zich vermaken op zijn eigen niveau.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor! Je kunt lessen nemen voor beginners. Maar als je gewoon wilt boarden als beginner kun je rechts van de grote piste fijn oefenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jazeker, je zegt dat je al kunt skien en snowboarden een hele beginner ben je dan niet, toch is het heel leuk in landgraaf om te oefenen, wanneer je niet op een echte piste wilt of kunt skien. daarnaast is het er ook heel gezellig