Als je in een bar de cocktail "diesel" besteld, wat krijg je dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1K

Het beste antwoord

Ik heb een recept voor je gevonden. Het is alleen in het engels ... Ik hoop dast je er wat mee kan.

Diesel Cocktail Recipe
Category: Beers and Ales

Ingredients : - 1/2 pint beer (lager)
- 1/2 pint apple cider
- 1 dash blackcurrant cordial

Use a "In glass" for Diesel drink recipe

Pour the lager first then add the blackcurrant cordial. Top up with the cider. The colour should be very dark approaching the colour of Guiness. Drink several of these and watch the room spin around! N.B. Only the cheapest lager and cider from the students union bar should be used.

Serve in "Tumbler"

Garnish: No
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarom vraag je het niet aan de cocktailman ? Mensen zullen blij zijn dat je interesse toont ;)