Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand hoe je met iemand omgaat die verlegen is?

Er zit een meisje bij mij op school en ze is harstike verlegen ze praat niet eens en ik wil graag met haar omgaan hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
728
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou gewoon met haar gaan praten hoor

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Iedereen gaat praten over hetgeen dat zich interesseert dus probeer door met haar te praten erachter te komen
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dat is eigelijk het brobleem ;l Ze knikt aleen maar en fluisterd aleen met 2 meisjes op mijn school ze echt érg verlegen
Drepolli
12 jaar geleden
Stel dan een open vraag daar kun je niet op knikken
als ze een keer alleen aan een tafeltje zit ga je ernaast zitten en bijvoorbeeld eerst iets vragen over school. dan komt ze wat losser.
vraag later of ze ook op vakantie gaat etc. praat over algemene onderwerpen. Dan begin je haar vanzelf te kennen en wend zij er ook aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stel haar op haar gemak, als ze zich op haar gemak voelt bij jou zal ze bloeien en voor je het weet houdt ze haar mond niet meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe je dat want ik heb alles al gebrobeert hoor ;P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet je niet uitsloven, dit zal ze opmerken en misschien meer verlegen worden. Stap voor stap moet het gebeuren, geduld is een schone zaak.
als je zelf niet verlegen bent,kun je contact met haar maken, door een gemeend compliment te geven over haar haar bv of te zeggen dat je haar tas zo leuk vind....vertel iets over jezelf.......als je haar interesse of hobby weet, waar jij niet zoveel vanaf weet kun je haar daar iets over vragen......vraag in de pauze samen wat te drinken, als je contact met haar maakt, merk je vanzelf of ze jou ook leuk vind
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke ik zal broberen ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding