Wat vinden extreem-rechtse bandjes eigenlijk van de cultuurbezuinigingen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Aangezien deze bandjes geen deeluitmaken van de cultuur, dus ook geen subsidie ontvangen, zal ze dat een extreem- rechtse worst wezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mischien zullen ze inzien dat links toch niet zo slecht is als ze dachten.
En komen ze tot de conclusie dat het leven niet alleen links of rechts hoeft te zijn