Hoe word een meisje van 10 jaar beroemd??

mijn droom is beroemd worden als kind nog maar hoe gaat dat plotseling??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.9K

Antwoorden (6)

-Zet een filmpje van jou zingend op youtube.
-Meld je aan voor alle talentenjachten
-Schrijf je in bij castingbureaus/modellenbureaus.
-Doe iets bijzonders

Ligt eraan op welke manier je beroemd wil worden, maar zorg ervoor dat je ontdekt word en groeit.
Bedenk wel dat als je beroemd word, dat je huidige leven voorbij is. Bedenk goed of je het wilt, en wacht eventueel een paar jaar. Veel mensen die jong beroemd worden, hebben er later spijt van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geluk. En één of ander talent om uberhaupt beroemd mee te worden natuurlijk. Maar het is vooral een kwestie van pure mazzel, zeker op die leeftijd. Al helpt het waarschijnlijk wel als je zoveel mogelijk talentenjachten en teeveeshows afloopt. Daar moet je dus minimaal goed/interessant genoeg voor zijn.

Beroemd zijn als doel op zich is overigens een tamelijk inhoudsloze droom ; je moet namelijk wel beroemd zien te worden met iets wat je vreselijk leuk vind om te doen. Of je moet van plan zijn de Paris Hilton uit te gaan hangen natuurlijk, maar die positie is voor maar heel erg weinig mensen weggelegd. Gelukkig ; eentje lijkt me meer dan zat.

En de allerbesten op hun vakgebied, de mensen die terecht beroemd zijn omdat ze iets kunnen of doen wat bijna niemand kan of doet, of het nu zingen of dansen of acteren is of zakendoen of politiek voeren of wat dan ook, zijn daar nooit aan begonnen om 'beroemd' te worden, maar omdat ze houden van wat ze doen. Roem is niet alleen bijzaak, het is ook lang niet altijd een préttige bijzaak.

Mar het is niet iets wat je plotseling overkomt als je gewoon over straat loopt of aan het klimrek hangt (tenzij je daar wellicht heeeeel erg goed in bent ;-) . Het is keihard werken, en dan een heel miniminiminimaal kansje dat je ook nog in wijde kring bekend en dus beroemd wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb alleen het eerste woord van je antwoord gelezen, maar ik betwijfel of je het "geluk" moet noemen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ook ; ik bedoel geluk hier dan ook uitsluitend in de betekenis van pure mazzel / uitzonderlijk zeldzame samenloop van omstandigheden. Pech mag natuurlijk ook.
Ga midden op een groot plein staan in jouw stad en schreeuw heel hard: "Ik heet babynisha en ik ben beroemd"
Iedereen zal je gaan kennen op het plein.

Is dat een begin?

Je durft wel toch, anders wil je niet beroemd worden.
Daarna kan je iedereen een hand geven en een zoen en zeg je het nog een keer tegen die persoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik verwachtte al zo een reactie. Even uitzieken en klaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is jouw antwoord op deze vraag.
Een andere manier om beroemd te worden is door in de roddelbladen te komen als het vriendinnetje van een beroemd iemand.

Je bent 10 dus misschien is dat nog een beetje jong voor de methode.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer in de Oprah-show te komen - zij heeft vaak kinderen in haar show, die iets heel goed kunnen. Als je daar geweest bent, ben je in één klap beroemd, omdat de Oprah-show over de hele wereld wordt uitgezonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag aan je vader of moeder of zij niet even willen proberen om beroemd te worden en een 'Bekende Nederlander'.
Als kind van een BN'er wordt je namelijk veel eerder beroemd, terwijl je daar vaak niets voor hoeft te kunnen.