ik heb veel huiswerk en hierdoor weinig vrije tijd voor andere dingen heeft iemand enig idee hoe ik mijn huiswerk beter zou kunnen plannen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Kijk voor wanneer je je huiswerk af moet hebben. Als je bijvoorbeeld gemiddeld 5 vragen moet maken, maak je elke dag van de vakken 2 opgaven. Dit deel je in zodat je op tijd je huiswerk af hebt. Je maakt dus niet elk vak in 1 keer. Je moet je wel houden aan je planning anders lukt het helemaal niet. Wanneer je bezig bent met het maken van je huiswerk neem je na 45 minuten een kwartier pauze. Discipline en rust dus. Veel succes en veel plezier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer je werk te verdelen en werk regelmatig. Zodat je niet versteld staat als je ineens een grote toets hebt. Neem ook eens een pauze tussendoor dan kan je al wat andere dingen doen(, maar kijk dan wel geen TV!)