Waar koop ik zeewier voor een onderwater feestje?

Binnenkort een diep onder de zee feest als thema en ben opzoek naar zeewier of iets dat daar mee door kan gaan, wat ik monteer op mijn kleding. Nu woon ik dicht aan de kust, maar geen zin om het zelf te gaan zoeken, dus mijn vraag, waar vind ik die troep :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Kimath
12 jaar geleden
Gaat echt zeewier niet stinken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een beetje zonde van het eten ..

Antwoorden (3)

Bij de plaatselijke toko of de groenteboer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Groen crêpepapier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de hobbywinkel, op de markt, of in een stoffenwinkel kun je dun (doorzichtige) stof kopen en daar (nep) zeewier van maken. In een zaak waar ze vissen verkopen, verkopen ze ook wel nepzeewier, maar ik denk dat dit veel te duur gaat worden.