Na hoe lang harsen en/of epileren komen haartjes niet meer terug bij bikinilijn en benen?

Ik ben al ruim een jaar bezig en vooral mijn (onderbeen) haren worden steeds lichter en zachter. Ik vroeg me af of de haartjes überhaupt op een begeef moment weg zullen blijven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
4.9K

Het beste antwoord

De haartjes zullen niet weggaan, maar het heeft wel veel voordelen:
Door het harsen wordt de hele haar, met wortel, verwijderd.
Daardoor blijven haren langer weg.
De huid voelt zacht en glad aan.
De haren die na weken terugkomen voelen niet aan als stoppels, maar zijn nieuwe haren die in mindere mate, dunner zullen doorkomen.
De combinatie van harsen en een haargroeiremmend ampul geeft spectaculaire resultaten!
Regelmatig gebruik van deze ampul of crème reduceert de haargroei voor minstens 40%! Alle haren die met wortel en al zijn verwijderd, zullen ongeveer 6 weken nodig hebben om tot weer tot een volledige haar uit te groeien.
Dit geeft nog wel eens wat spraakverwarring: alle haren die op het moment van het harsen onderhuidsgroeien zullen niet door de hars worden gepakt en na de behandeling gewoon blijven doorgroeien.
Dit zijn de haren die de week na de behandeling worden gevoeld! Wanneer men regelmatig een afspraak maakt voor een harsbehandeling zullen haren meer in zelfde groeifases gaan groeien, waardoor het resultaat van een harsbehandeling op den duur
meer/ langer effect heeft en men 4 tot 6 weken glad aanvoelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Stoppels blijven altijd komen. Normaal gesproken worden haartjes juist harder en donkerder als ze terugkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij epileren worden ze juist zachter en steeds minder in aantal, stoppels krijg je bij gewoon scheren, zoals Rz31 ook al opmerkte.