Ha, die leppiekop;

Van koninginnedag & vrijmarkten. Van songfestifal & Toppers. Van snert & ijsvrij. Van schaatsen & voetbal. Van Heineken & Lays. Van Aldi & Lidl. Van Kia & Opel. Van ONM & GTST. Van haring & wittebrood. Van wintersport & all-inclusive. Van zegeltjes & airmiles. Van McDonalds & Febo. Van Vroom & Dreesman. Van Pauw & Witteman. Van Hema & Blokker. Van Jansen & Tilanus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

GRATIS !!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
:-)
Dirk Kuijt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat vind ik nou weer jammer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik niet.
mooi weer, zolang het maar niet te warm is. En niet te koud. En zonder regen. Maar wel met schapenwolkjes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
belastingverlaging??
alles gratis??

volgens mij kun je dit niet zo stellen, ik vind je vraag er generaliserend.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Platte humor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wanneer zij eens werkelijk serieus genomen zou worden door "de" politiek.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mooi weer; blije mensen om ons heen en chocolade.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wanneer de rijken de arme gaan helpen!
Mensen niet meer met een budget van 30 euro de hele maand nog door moeten met het gezin.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als het Nederlands voetbalefltal eindelijk eens wereldkampioen wordt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bier en borrelnootjes
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je vergeet de seks
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hmm, ja en nee. De moderatoren hebben vandaag een slecht humeur ;-) En ik moet aan mijn puntjes denken, ben er al genoeg aan ze kwijtgeraakt....
Balkenende + taartsmijter
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Och; minister in zijn algemeen gecombineerd met taartsmijter is altijd leuk. Minister president + taartsmijter is net iets leuker dan een willekeurige minister maar Balkenende specifiek + taartsmijter is toch echt het toppunt.... :p
Balkenende zelf kan uiteraard ook vrij grappig zijn maar ik blijf er bij dat wanneer je dat combineert met een correct gemikte taart de amusementsfactor toch behoorlijk toeneemt.