Kan iemand me een site geven of veel vertellen over pvc-buizen? (zie extra uitleg)

Ik moet een verslag maken op school, en ik moet veel te weten komen over pvc-buizen. Ik heb al veel gezocht maar nog steeds niets gevonden. Heeft iemand een site of weet je er veel van geef me dan a.u.b de informatie..

Alvast Bedankt,

PS: Ik heb het wel snel nodig ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

Op de link staat info en een filmpje over pvc dat (met toestemming van de beheerder van die site) gekopieerd mag worden indien je er iets aan hebt.

2e link is van een bedrijf dan alle soorten pvc buizen maakt

Toegevoegd na 3 minuten:
Het productieproces in het kort :

Plastic korrels (in elke kleur die je maar wilt) worden gesmolten, en dan door een ronde matrijs geperst zodat er een lange doorlopende buis wordt gecreëerd.Deze lange buis word dat machinaal op de gewenste maat gesneden of gezaagd (afhankelijk van de dikte van de buis), Bedrukt met productinformatie en gebundeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste antwoord doordat ik zo veel informatie ben tegengekomen en daarmee ben ik heel dankbaar.