Programma Zelfdooding...

Ik hoorde vorige week van een collega dat er deze week een programma zou zijn over de NS, wat over zelfdooding Zou gaan.. Ik heb alleen geen idee meer welke dag, zender en hoelaat!!!? Weet iemand het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Het blijkt vanmorgen tussen 10.10 en 11 uur in Nieuwsuur van BVN te zijn geweest: Onderzoek naar zelfdoding op het spoor. Het aantal gevallen van zelfdoding op het spoor kan drastisch naar beneden. Dat blijkt uit onderzoek. De conclusies. In de studio reageert Jan Mokkenstorm, psychiater en verbonden aan de hulpdienst 113online. Morgen kan je het online terugzien: http://www.bvn.nl/uitzendinggemist/view/Nieuwsuur

Toegevoegd na 16 minuten:
Aangezien de uitzending van vanmorgen al een herhaling van gisteravond blijkt te zijn, kan je het nu al terugzien op de vermelde link. Uitzending woensdag 11 mei 2011, het item begint bij 15:15.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, was gisteravond een item in Nieuwsuur, Ned 2.