Welke ``zogenaamde `` onherstelbare fouten heb jij alsnog kunnen ``corrigeren`` ?

Zijn onherstelbare fouten alsnog te corrigeren ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Meestal zijn onherstelbare fouten niette corrigeren maar met de tijd vervaagt alles en wordt veel vergeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb tot op heden geen eervolle onherstelbare fouten op mijn naam staan. Wel dingen die onherstelbaar zijn, maar dat zijn dan weer geen fouten. Althans niet in mijn interpretatie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
biechten is het corrigeren van onherstelbare fouten... Maar dat heb ik nog nooit gedaan omdat ik niet in onherstelbare fouten geloof...
Eeuwige verdoemenis ook al niet gelukkig...

En ik heb in mijn oprechte optiek nooit onherstelbare fouten gemaakt...
en onherstelbare fouten zijn NIET te corrigeren ook nog eens... hoe kan het dan een ONherstelbare fout heten?