de samsung galaxy s heeft geen knopje aan de zijkant waarmee je foto's kan maken, is er een andere manier om makkelijk foto's te maken?

veel mobiele telefoons hebben meestal aan de zijkant van het toestel een knopje en dan maakt de mobiel een foto, maar bij de samsung galaxy S zit er geen knopje en het is dus irritant om een foto te maken van jezelf met vriendinnen. weet iemand misschien of er iets is wat dat makkelijker maakt? alvast hartelijk bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Front camera gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee klopt dat er geen knopje op zit. Wat de galaxy wel heeft is een camera aan de voorkant. Dan kan je dmv een instelling "zelfportret" je camera dus met het scherm op jezef richten en zie je het knopje om de foto te maken ook goed! Je kan overigens veel met de camera instellingen, hele handige dingen. Snuffel hier eens in rond, dan ben je dat knopje aan de zijkant zo vergeten :)