Ik denk het wel anders ga ik daar voor zorgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, ambtenaren betalen ook gewoon inkomstenbelasting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Peter Veld is de directeur-generaal van de Belastingdienst.
juist mensen die bij de belasting werken worden extra gecontroleerd op hun aangifte.
ja, de directeur betaald gewoon belasting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, want het geld gaat niet naar de belastingdirecteur maar naar de regering
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, de directeur van de belastingdienst is gewoon een rijksambtenaar in dienst van het Ministerie van Financiën en op zijn salaris worden net zo goed alle belastingen en premies ingehouden als op dat van elke andere medewerker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen koningin Beatrix betaald geen belasting geloof ik.