Hoe is Rik Felderhof zo rijk geworden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Antoni
14 jaar geleden
Is hij echt rijk, of heeft hij gewoon alleen een groot huis in Frankrijk? En lijkt hij daarom rijk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Antoni: precies de vragen waar ik ook aan dacht :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De villa wordt door de NCRV gedurende een maand gehuurd van een rijke Engelsman. Felderhof zal genoeg poen hebben, maar hij heeft ook diverse nevenactiviteiten.
Antoni
14 jaar geleden
Weer wat geleerd. (over die villa)
paulus811
14 jaar geleden
Hij heeft wel zelf een villa in Tanzania. Nou is een woning in Tanzania waarschijnlijk al snel een villa, maar goed.....
Antoni
14 jaar geleden
wimmie, op deze website http://villafelderhof.ncrv.nl/ncrv?nav=kcweeFsHtGATmKnJkvCdsC staat dat de villa een Franse eigenaar heeft, niet een Engelse.

Het beste antwoord

De villa die gebruikt wordt is door de ncrv gehuurd. De man zelf woont in Afrika waar de prijs verhoudingen geheelanders zijn dan hier. Een grote villa met personeel is vrij gemakkelijk haalbaar daar, maar voor hier moet je vermogend zijn. De man heeft van een hobby zijn werk gemaakt. Hij weet precies wat de kijker wil zien en horen.
Die kunst verstaat niet iedereen. Gemiddeld genomen zal hij er goed voor worden betaald. Maar vergelijk niet zijn portemonnaie met de beelden die je krijgt voorgeschoteld. Daarnaast zijn we ook rijk ja, zelfs zonder geld. Het maakt dus niet uit waar je dingen doet, het maakt niet uit hoeveel dingen je doet, het maakt uit hoe je het doet!.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je zijn rijkdom afmeet aan de villa, klopt je vraag niet. De villa wordt ieder jaar door de NCRV gehuurd voor een paar maanden. Enige wat er van Rik is is de hond.
paulus811
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het zeker weten zijn eigen hond? :) Maar wat is je bron?
paulus811
14 jaar geleden
Ik heb het ooit eens in een flutblaadje gelezen, maar hier staat ook dat de villa gehuurd wordt http://villafelderhof.ncrv.nl/ncrv?nav=kcweeFsHtGATmKnJkvCdsC Dat het zijn eigen hond is, is iets wat ik aanneem (sorry, meer bewijs heb ik niet ;-)