kan een hond 2keer in de week 6uur alleen zin?

Heb een pup van 5maand en door veranderingen op mijn werk moet ik 6 uur werken.Maak me nu zorgen om mijn hondje.
Het gaat om 2 dagen achter elkaar van 6 uur de rest van de week ben ik vrij of mijn man is vrij.
Mijn vraag is kan hond dit aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Wanneer je de tijd hebt om de pup hieraan te laten wennen kan het. Heb zelf een pup gehad die door hem steeds langer alleen te laten ook regelmatig zes à zeven uur alleen is. Dit gaat prima en nog steeds gaat het goed. Hij blaft niet zelfs niet als er vreemde mensen aan de deur staan. Zorg wel voor speeltjes voor de hond. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is wel vrij lang. Je moet er rekening mee houden, dat je pup zich kan vermaken met je meubels. Het lijkt me goed om iemand te regelen die hem ergens halverwege je werkdag kan uitlaten. Dat kan ook tegen betaling trouwens. Kijk maar even op marktplaats bij honden: verzorging oppas en les. Hondenuitlaatservice, ook bestaan er adressen waar je je hond naartoe kan brengen. Soms willen mensen heel graag een hondje, maar kunnen ze het niet zelf aanschaffen, die willen dan wel een deal maken voor vaste dagen.... Of je vraagt een een vriend of familielid in de buurt. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tuurlijk wel ,je moet hem goed uitlaten en als het alleen laten normaal geen problemen heeft ,zal dit het nu ook niet doen ,een hond heeft geen idee van tijd ,mijn honden zaten regel matig alleen een xaantal uren ,maar ik ging altijd heel goed met hun wandelen,dat ze de energie kwijt waren,stond ook daarvoor eerder op ,als het nodig was,
en leg een kauwstaaf oid neer ,wil hij ergens aan kluiven dat hij het kan ,ik wens je veel succes ,het zal echt wel eens vaker voorkomen dat hij iets langer alleen zal zitten in zijn hondeleven.