Weet iemand waar ik nog een kleine Philips waterkoker kan kopen van 0.7 ltr. Bestaande uit het apparaat zelf en een afneembare losse snoer.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Hi, als het perse een Philips moet zijn heb ik geen antwoord op je vraag.

Als je een fraaie kleine waterkoker zoekt, is een Tefal BI 8125 misschien een mooi alternatief. Ik wilde ook niet zo'n bakbeest en deze is 0,8 liter en van rvs.
paulus811
14 jaar geleden
Ik zie na een google-rondje vooral philips-waterkokers vanaf 1 liter. onder de 1,0 l zie ik alleen deze:

http://www.kieskeurig.nl/waterkoker/philips/hd4399/339107/

0,8 l...maar is volgens mij niet degene die je zoekt..

Als je het oude apparaat nog hebt moet je even op de waterkoker zoeken naar het typenummer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de kringloop
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kleinere waterkokers worden vaak als travel-kettles verkocht. Hier in Engeland gewoon in de winkel, maar ook op het vliegveld. Misschien op Schiphol?