mijn crosser 125cc wilt niet meer starten! hoe kan dat dat mijn crosser niet meer wilt starten?

ik heb mijn crosser vorige week splinter nieuw gekocht, en nu wilt me crosser niet meer starten, wat kan daar de reden van zijn dat mijn crosser niet meer start?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Splinternieuw betekent garantiewerk!!

Zoniet, kijk in deze volgorde: vonkt ie door de bougiekabel, zoja; vonkt ie door de bougie. Vervang de bougie. Check de carburateur op vervuiling, check de membraamkleppen en het spruitstuk op lekkage, check de keerringen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad mijn bougie vonkt niet meer!
maar dat is toch super snel dat dat ding kapot is ik heb me crosser nog maar een week

Andere antwoorden (2)

als je echt een duidelijk antwoord wil zul je toch wat meer details moeten geven. Er kan zoveel mis zijn. Inspuiting, ontsteking, bougies, zo kan ik geen duidelijk antwoord geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens of er geen schakelaars zijn geplaatst op de standaarden. Vaak Als deze zijn uitgeklapt wordt het contact geblokkeerd..