Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn crosser 125cc wilt niet meer starten! hoe kan dat dat mijn crosser niet meer wilt starten?

ik heb mijn crosser vorige week splinter nieuw gekocht, en nu wilt me crosser niet meer starten, wat kan daar de reden van zijn dat mijn crosser niet meer start?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Splinternieuw betekent garantiewerk!!

Zoniet, kijk in deze volgorde: vonkt ie door de bougiekabel, zoja; vonkt ie door de bougie. Vervang de bougie. Check de carburateur op vervuiling, check de membraamkleppen en het spruitstuk op lekkage, check de keerringen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad mijn bougie vonkt niet meer!
maar dat is toch super snel dat dat ding kapot is ik heb me crosser nog maar een week

Andere antwoorden (2)

als je echt een duidelijk antwoord wil zul je toch wat meer details moeten geven. Er kan zoveel mis zijn. Inspuiting, ontsteking, bougies, zo kan ik geen duidelijk antwoord geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens of er geen schakelaars zijn geplaatst op de standaarden. Vaak Als deze zijn uitgeklapt wordt het contact geblokkeerd..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding