heb na werkzaamheden bij een verbouwing, meerdere malen om een rekening gevraagd maar krijg die pas na zo'n kleine twee jaar. Moet ik deze nog betalen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Absurd, zo'n lakse administratie!
Toch lijkt het me dat het betaald moet worden. Is immers voor geleverde diensten. Dat verjaart niet. Maar daarna niet meer een verder contact met zo'n bedrijf...
En ... je hebt de rente van dat bedrag fijn twee jaar kunnen verdienen...:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had eerder op de dag even gezocht, maar volgens mij geldt wel een verjaringstermijn van 5 jaar. Het moet dan natuurlijk wel zo zijn dat de rekening pas na 5 jaar komt, niet dat de rekening meteen volgt en de betaling pas na vijf jaar nog plaats zou moeten vinden.
Je moet het nog betalen,ook na 2 jaar. Je kunt het in ieder geval eind 2009 en 2010 in je inkomstenbelastingaangifte als schuld in box 3 opvoeren. Dat kan zo belasting besparen.