ze zeggen dat een mug maar 1 keer in znijn leven kan steken maar daar geloof ik nix van,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eén tot een paar keer. Zoveel bloed als het vrouwtje nodig heeft voor haar eitjes. En als je onder de muggenbulten zit, dan wordt het tijd voor een hor voor je raam. Want dan zijn er teveel muggen binnen.

Met een insectenpen (paar euro bij Kruidvat bijv.) kun je de jeukende bultjes aanstippen en is de jeuk direct weg.